MENU

 

ANALISA PENCAPAIAN OBJEKTIF KUALITI 
 

Analisa yang dibuat ke atas setiap objektif kualiti yang telah ditetapkan oleh setiap Jabatan. Objektif Kualiti Majlis di analisa setahun 3 kali iaitu setiap 4 bulan. Setiap objektif kualiti dianalisa pencapaiannya mengikut indeks prestasi utama setiap jabatan. Berikut merupakan jadual pencapaian Objektif Kualiti setiap Jabatan:-
 

BIL LAPORAN RUJUKAN
1. Laporan Analisa Pencapaian Objektif Kualiti 
sehingga Dis 2018
PDF iconanalisa_pencapaian_objektif_kualiti.pdf
2. Laporan Analisa Pencapaian Objektif Kualiti Januari-Ogos 2019 PDF icon laporan_analisa_pencapaian_objektif_kualiti_mei-ogos_2019_6.pdf

*Nota:Bermula April 2018, Objektif Kualiti MS ISO 9001:2015 menjadi KPI kepada Piagam Pelanggan Majlis Perbandaran Langkawi Bandaraya Pelancongan.

Last Updated: Tuesday, 22 October 2019 - 4:45pm