MENU

ANALISA PENCAPAIAN OBJEKTIF KUALITI 

Analisa yang dibuat ke atas setiap objektif kualiti yang telah ditetapkan oleh setiap Jabatan. Objektif Kualiti Majlis di analisa setahun 3 kali iaitu setiap 4 bulan. Setiap objektif kualiti dianalisa pencapaiannya mengikut indeks prestasi utama setiap jabatan. Berikut merupakan jadual pencapaian Objektif Kualiti setiap Jabatan:-

PDF iconanalisa_pencapaian_objektif_kualiti.pdf

 

Pencapaian Piagam Pelanggan Tahun 2017

Laporan ini disediakan bertujuan untuk memberi rumusan akhir berkenaan dengan pencapaian Piagam Pelanggan Januari hingga Disember  2017 setiap jabatan di Majlis Perbandaran Langkawi Bandaraya Pelancongan. 

PDF iconlaporan_piagam_pelanggan_2017.pdf

*Nota:Bermula April 2018, Objektif Kualiti MS ISO 9001:2015 menjadi KPI kepada Piagam Pelanggan Majlis Perbandaran Langkawi Bandaraya Pelancongan.

Kemaskini Terakhir: Rabu, 12 Disember 2018 - 11:06am