Jabatan Pentadbiran dan Sumber Manusia
Perkhidmatan yang disediakan oleh jabatan
Menguruskan urusan berkaitan dengan Pentadbiran Am, Pegurusan Sumber Manusia dan kebajikan kepada jabatan serta orang ramai bagi meningkatkan tahap profesionalisme serta sistem penyampaian (delivery system) pada tahap yang terbaik selaras dengan arahan dan pekeliling kerajaan dari masa ke semasa.
Piagam Pelanggan
Bahagian Latihan
- Memastikan setiap kakitangan tetap MPLBP di semua peringkat mengikuti kursus/latihan sekurang-kurangnya 7 hari setahun
Bahagian Khidmat Pelanggan
- Memastikan 80% aduan yang tidak melibatkan peruntukan dapat diselesaikan dalam tempoh 15 hari.
Bahagian Perolehan
- Memastikan Mesyuarat Sebutharga dilaksanakan dalam tempoh tidak melebihi 50 hari dari tarikh sebutharga dibuka.
Bahagian ICT
- Proses penyelenggaraan aset ICT (Perkakasan) dalam tempoh 14 hari daripada aduan diterima
Dokumentasi MS ISO 9001:2015
Klik JABATAN KHIDMAT PENGURUSAN untuk selanjutnya